No ei ainakaan sillo jos on menossa huonompaan suuntaan.. Painoa kertynyt 10 lisää. Missään muualla se ei näy kuin pään välissä. Eli haluan painaa sen 50kg. Vuoden olen itselleni antanut aikaa.

Tavoitteeni lähitulevaisuudessa on kuntoilla normaalisti eli käyn salilla ohjatuilla tunneilla monta kertaa viikossa. Tankotanssi kurssi alkaa tuossa lokakuun puolella.. Se on ihan sairaan fyysinen laji:). Eli on pakko olla kunnossa. Opetan vatsatanssia. Siinä on taas hyvä syy olla kunnossa.

Haluan kulttuurituottajaksi. Haen ensi vuonna toivottavasti.. On vähän jäänyt lukion jälkeen. Olen sillä aikaa kouluttanut itseni meikkaaja-maskeeraja-kynsiteknikoksi. Ja nyt menisi monimuotokouluksena merkonomiksi. Kauhee hinku saa jotain turhia nimikkeitä.

 Pääasia et näyttää ulkopuolisille hyvältä. Mottoni onkin "Hymyile niin ne luulee että kaikki on hyvin". Siksi niin liian monet sanoo et olen niin täydellinen. Hahaa. Tietäisittekin. Tänää tulee täyteen kaksi viikkoa siitä ku päätin etten halua työskennellä siinä helvetin firmassa enää. Korkeintaan olen taustahenkilönä. Olen nyt 21-vuotta ja palanut loppuun. 2 viikon aikana olen ollut äitini työnä. Tuskin uskaltanut lähteä ulos. Käynyt suihkussa ehkä neljä-viisi kertaa. Nyt on pakko järjestää elämä.

Minulla on neljä veljeä ja äiti. Isä ja äiti erosi kun olin viis. Lapset jäi isseelle.Issee kuoli 9.9.2006 42-vuotiaana. Vaari oli just pari kuukautta sitten kuollut.. Vaarikin oli yksi tärkeä henkilö elämässäni. Isä oli tärkein.

Tärkein tavoitteeni "ote elämääni!. Sellaista minulla ei ole.