Mä en ymmärrä kuinka olen saanut itseni tälläiseen tilanteeseen?! Tämä on kuin jostain saippuasarjasta. Mä olin tai olen "tauolla" poikaystäväni kans tällähetkellä vaan sen takii et halutaa olla varmoja toisistamme. Nyt olemme. Mutta minulla on ongelma - poikaystäväni lapsuuden ystävä on rakastunut minuun. Olen hänen ystävä kans ja olen antanut hänen ymmärtää liikaa. Nyt en tiedä miten voin sanoa sen hänelle. Miten voin sanoa toiselle että rakastan häntä ainoastaan ystävänä. Mä en halua menettää häntä kokonaan.. Ansaitsen sen kyllä. Ja muutenkin kun jotkut tietyt ihmiset ovat saaneet kuulla että olen "tauolla" poikaystäväni kanssa niin he ovat nyt tunnustaneet rakkautensa. Miten ihmiset voivat rakastua muka niin syvästi vaikkei tunne koko ihmistä. Oon ollut kai liian kauan parisuhteessa etten muista kuinka helposti ihmiset ihastuvat toisiinsa. Meidän tauko on yhdistänyt meitä. Ei se kyl ihan sellainen tauko ollut ku mitä me ajateltiin. Tuntuu että oltiin paljon enemmän tekemisissä ja harrastettiin seksiä säännöllisesti. Nyt olemme varmoja että halutaan olla yhdessä "ikuisesti". Tai niin me luullaan:D.