Asun kauhajoen vieressä ja kyseisessä koulussa on ystäviäni. En tiedä vieläkään ketä on kuollut ja se on ihan helvetin turhauttavaa. Tälläistä tämä elämä  on. Ihme ettei tälläisiä tapauksia ole enemmän:/. Ei voi ymmärtää.. Tää tapaus oli vähän turhan lähellä. Ja kun uutisoitunut Amerikastakin ne jo järkyttää.. Miksi me ihmiset olemme niin kauheita toisillemme.. Mä olen niin pahoillani kaikien uhrien läheisten ja tuttavien puolesta.. mä olen niin pahoillani

ajattelin jauhaa jostain mun syömisistä mut ne taitaa jäädä sit myöhempään. Ei ole tärkeää nyt.

 

1932074.jpg

Ei tartte olla kovin uskonnollinen ihminen nii silti helpottaa surun keskellä kuulla taivaasta tms. Olin itse täysin ateisti ja vihasin ajatusta uskonnosta. Isäni ja vaarini menetettyäni tajusin että ilman toivoa paremmasta paikasta olisin tullut hulluksi tai katkeroitunut. Olen tavannut muutaman katkeroituneen ihmisen ja se on elämän hukkaa. Elämä jatkuu täällä niin kauan kun jatkuu ja sitten siirrymme parempiin bileisiin.( Enkä mä jaksa nyt kuulla mitään viisastelua.)